Klanttevredenheid
:Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij streven in onze advisering en dienstverlening altijd naar een acht of hoger. Om dit te monitoren zetten wij geregeld korte klantenquêtes uit. Verder organiseren wij klantpanels om in gesprek met klanten te kijken naar mogelijkheden om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Natuurlijk staan wij ook buiten deze enquêtes en bijeenkomsten open voor suggesties en tips.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat u niet volledig tevreden bent, dan kunt u zich richten tot het dagelijks bestuur. Graag ontvangen wij uw feedback en lossen wij het samen met u op.

Dommerholt Advocaten heeft een formele klachtenprocedure. In voorkomende gevallen treedt advocaat en partner Kees Borstlap op als klachtbehandelaar. Dommerholt Advocaten is aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur van de Nederlandse Orde van Advocaten.