Waarom biedt marketing en communicatie jou zoveel werkplezier?

'Marketing zie ik als het hart van een organisatie: het merk en de mensen maken met elkaar dat wij hetgeen kunnen aanbieden dat aansluit op de behoefte van onze doelgroep. Het hart kan alleen niet functioneren zonder alle andere (bedrijfs)organen… dat geldt bij Dommerholt Advocaten net zo en dat maakt mijn vak zo leuk. Intern degene zijn die voorop loopt als het gaat om marketing en communicatie, maar niet zonder je collega’s een stap verder kunnen zetten.'

Welke eigenschappen typeren jou als professional?

'Ik ben positief, energiek en gedreven, ‘kan niet’ bestaat bij mij eigenlijk niet. Dat hetgeen je doet soms een andere uitkomst heeft dan je in eerste instantie had bedacht, houdt mij scherp. Als het past bij het doel zoek ik graag het randje op, want net als de rest zijn is ook maar saai. Juist daarom past onze uitgesproken manier van denken en doen zo bij mij.'

Waarom voel jij je thuis bij Dommerholt Advocaten?

'Bij Dommerholt Advocaten ligt een prachtige basis: een sterk merk met een duidelijke merkgedachte. Dat ik aan het roer mag staan van de vertaling van deze uitgesproken merkgedachte (die echt gemaakt wordt door de mensen) naar buiten toe is een plek waar ik als marketeer graag wil staan. Het fijne is dat je binnen Dommerholt Advocaten ook echt de ruimte krijgt, ze hebben geloof en vertrouwen en ik mag en kan het op mijn manier doen. Het warme welkom heeft er dan ook voor gezorgd dat ik mij hier binnen no time thuis ben gaan voelen.'